مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 02:502021-08-31پزشكي

روزانه حدود 7000 گیلانی به کرونا آلوده می شوند


معاون علوم پزشکی گیلان، آمار بیماران جدید را نشان دهنده نرخ بالای ابتلا به کرونا در استان دانست و تصریح کرد: متاسفانه روزانه بین شش تا هفت هزار نفر به این ویروس آلوده می شوند.

- ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، آمار بیماران جدید را نشان دهنده نرخ بالای ابتلا به کرونا در استان دانست و تصریح کرد: متاسفانه روزانه بین شش تا هفت هزار نفر به این ویروس آلوده می شوند.

دکتر انوش دهنادی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روند ابتلا به کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته 247 بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 1520 بیمار کرونایی بستری در سطح بیمارستان های گیلان داریم، افزود: از این تعداد 250 بیمار بدحال و 81 بیمار در بخش مراقبت های ویژه هستند و تحت حمایت دستگاه تنفسی قرار دارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، آمار بیماران جدید را نشان دهنده نرخ بالای ابتلا به کرونا در استان دانست و تصریح کرد: متاسفانه روزانه بین شش تا هفت هزار نفر به این ویروس آلوده می شوند.

دهنادی مقدم، از هم استانی ها خواست کماکان با جدیت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است، زیرا انواع جهش یافته کرونا در کشورهای همسایه مناطق هم مرز با کشور گزارش شده و لذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه حدود 7000 گیلانی به کرونا آلوده می شوند

روزانه حدود 7000 گیلانی به کرونا آلوده می شوند